lördag 14 maj 2011

Hinner inte med bloggen just nu.

Hinner inte riktigt med allt som jag vill göra, det som jag försakat mest är att uppdatera här.

Hur som helst så kommer här en kort sammanfattning:
Träningen flyter på och jag känner mig oerhört bra tränad, har nog aldrig varit i bättre form än vad jag är i just nu!

Om inget oförutsett händer de sista dagarna här inför Göteborgsvarvet och Stockholm marathon så kommer jag att stå på startlinjen och veta att jag är väl förberedd och att jag med stor sannolikhet kommer att sätta PB i båda dessa lopp.

Kaxigt?

Javisst!

4 kommentarer:

  1. Det är så många som mörkar form, så det är skönt med det motsatta, dessutom är det ju sant, du är stark och kommer att sätta PB.
    Anders

    SvaraRadera
  2. Det grejar du marie, jag tror på dig.
    På oss, jag har nämligen tänkt göra detsamma :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Jossan. Jag tror att du kommer överträffa dina förväntningar på lördag :)

    SvaraRadera