fredag 5 juni 2009

M som i mysjogg...

Äntligen fick jag till ett träningspass, det blev ett underbart pass som heter MYSjogg!

Startade i gråmulet väder och avslutade i nästan solsken. Det är en fin tur från Kungsholmen via Årstaberg vidare till Huddinge distans 17k.

Min kropp var alldeles glad så det spratt i den, kan tänka mig att det är så killingarna eller björnungar på Skansen känner när de får gå ut för första gången.

En lång behaglig stretch på detta mysiga löppass, så kan kvällen få börja. På söndag startar TSM träningen på nytt - ska bli kul att se vilka som är med.

1 kommentar:

  1. mmmmm som i mysjogg. Jag mysjoggade jag också, fast bara 8km. Riktigt härligt, fast med den skillnaden, jag började i duggregn och slutade i nästan ösregn. Fast härligt det var det:-)

    SvaraRadera