torsdag 22 oktober 2009

Oj vad tiden går snabbt...

Tänk att det redan blivit torsdag!

Är inne i en tuff period på jobbet nu samtidigt som jag spurtar mot NYC - än så länge håller jag ihop, inga skador/förkylningar.

Min träningsplan som jag hade satt upp för NYC har ju inte gått som planerat. Tiderna har varit väldigt dåliga i och med min sköldkörtel sjukdom, mot vad jag brukar kunna prestera. Har iallafall genomfört många pass och hållt en okej veckomängd, kvalitetspassen kunde ha varit flera dock.

Jag tjatar om att jag inte har några krav på mig när det gäller NYC mer än att ta mig runt och ha kul - MEN det smakar så illa, jag vill så gärna nå det målet som sattes upp i våras. Jag vet att det inte är realistiskt så därför har jag satt upp ett nytt mål. Det är att om jag klarar att ta mig runt innan maxtiden på Paris marathon så ska jag bjuda mig på en resa till Paris och ett marathon i den romantiska staden :)

4 kommentarer:

  1. Ett bra mål med en suvve belöning!

    SvaraRadera
  2. Bra Marie!!! ibland måste man tänka om målen och realisera dom efter den krassa verkligeheten.

    Du kommer få grymt kul i NY.

    När går Paris föresten?

    SvaraRadera
  3. Hej Marie, Calle Rockbäck här. skicka mig din mailadress till callerockback@rocketmail.com
    Du är en sporttjej. Jag är sportnörd. Intressant. Jag vill veta mer om dig.

    SvaraRadera
  4. Tack tjejjer! Jag ska ha kul hela vägen in i mål. Paris går den 11 april eller där i närheten.

    Tack Calle, men jag är en hemlig typ som håller mig för mig själv.

    SvaraRadera