torsdag 15 oktober 2009

Vattenlöpning+startbevis=torsdag 15 oktober

Idag har jag testat vattenlöpning. Tror att jag fick till det med ett rejält rundtramp och hög intensitet - men det var inte speciellt jobbigt... trodde faktiskt att det skulle vara tuffare så jag undrar om jag inte gjorde något galet. Får försöka lura med Carina och se om hon har några tips i bakfickan.

I posten var det ett kuvert från Springtime och i det brevet låg min start till N.Y marathon - fast det hade blivit lite tokigt, jag har fått fel födelsedag. Det ordnar sig säkert annars kan jag ju alltid skylla på att jag är mycket äldre än vad jag ser ut att vara och att det är okej att det tar tid och ta sig runt ett helt marathon vid min höga ålder :)

Det ska bli så spännande att få resa till N.Y och nu börjar även suget i magen inför loppet att infinna sig.

Oj, vad jag ska shoppa när jag är där - ska ta en stooooor resväska med mig så jag får plats med allt när jag ska hem.

Vinterjacka
Löparskor långdistansare
Löparskor trail
Damasker
Ultra rygsäcksväst
Hörlurar
Dator
Baseball handske och boll
Handväska
Smink
Några totalt onödiga saker...
En sak som det står N.Y på.

Och så ska jag se lite turistgrejjer - Frihetsgudinnan och sånt.
Självklart så får jag inte glömma att njuta av alla metrarna som ska klämmas den 1 november.

1 kommentar:

  1. Åhhh vad härligt!!!!! Är lätt avis på resan, tom att springa maran. Det kommer nog vara hur läckert som helst.

    SvaraRadera