torsdag 19 augusti 2010

Inte stressa upp mig nu...

Febrigt och snorigt är mitt tillstånd. Vilket gör det svårt att träna enligt plan.

Idag är det torsdag, ställer in TSM träningen tyvärr.

Då är det tre dagar kvar på denna vecka - om jag är feberfri i morgon så kanske jag kan köra styrka (BP) på lördag och ett lugnt långpass på söndag. Prio måste vara att få in två helst tre långpass innan Stockholm halvmarathon den 11 september.

Tjejmilen får jag nog ställa in, jag vill gå för fullt då för att göra en bra tid. Får se om jag hinner få in fartträning såsom jag vill. Annars får jag ta ett annat 10k lopp i höst, Kistaloppet och Hässelbyloppet finns ju att välja på.

Varför var jag tvunget till att bli sjuk nu?

4 kommentarer:

  1. Trist att höra att du även fått feber nu!! Din stackare.

    Fast jag tycker nog att du ska ändra prio från "få in två helst tre långpass..." till "bli frisk"!!

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Carina: Hmm gillar inte din prio - men förstår vad du vill ha sagt :D

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Carinas prio, lyssna på henne du - hon vekar klok! : )

    Kram PIa

    SvaraRadera
  4. Pia: värst va ni gaddar i hop er då :)

    SvaraRadera