tisdag 17 augusti 2010

Som ett brev på posten...

...kommer förkylningen.

Jag försöker intala mig att det inte är en förkylning utan sviterna av mitt mastodonta pass i går.
Startade med en timmes Bodypump efter fyra veckors uppehåll....(kan nästan inte lyfta armarna i dag pga träningsvärken).
Som om det inte räcker med detta, fortsatte jag raskt med två timmars intensiv spinning. Ett riktigt bra spinning pass där jag fick upp pulsen rejält och kunde hålla kvar den där under hyfsat lång tid.
Var stark under passet, men helt slut efteråt. Stoppade i mig mat när jag kom hem och gick och la mig för att sova. Jag tog ut mig ordentligt, vilket jag vill göra när jag tränar, denna gången kan det ha varit lite för mycket. Tyvärr.

Idag stod det intervaller på bana samt att testa pilates - ställde in allt för säkerhets skull.

Ska lägga mig tidigt och hoppas på att allt är toppen när jag vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar