lördag 14 augusti 2010

Laddar...

Kom hem igår efter två underbara veckor på Mallorca som bjöd på hosta, sandstrand, bad, sol en hel del fina löppass på sandbarr underlag i en naturpark. Min hud är brun så jag kommer att bli väldigt snygg i Midnattsloppets neon gula tröja :)

Jag ska springa i kväll och håller på att laddar för det. Min plan är att försöka att göra en tid under 60 minuter - kan väl tyckas inte vara så bra tid, men för mig känns det som stort om jag lyckas med det.

När jag startar vet jag inte - för starten jag fått från Intellecta Infolog har kommit bort så jag får springa under annat namn.

Önska mig lycka till - i natt vet jag om jag grejjade mitt mål.

Efter loppet ska jag ansluta till min klubbkompisar IF Linnea på Helens krog vid Maria torget - tror det är gamla Tivoli. Vem vet vi kanske ses?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar