lördag 21 augusti 2010

Kravlat ur sängen...

Det känns som att febern har släppt, är så där virrigt yrvaken.
Nu borde det vara på gång åt rätt håll - ska inte träna riktigt än.

Irriterande att nästan hela min sista semestervecka gick åt till att vara sjuk - undrar om jag ska sjukskriva mig? Undrar vad som är kutym?

På måndag börjar jag arbeta igen efter fem väldigt underbara semesterveckor - faktiskt den bästa semestern på länge om man bortser från sista veckan. Åkt Birka båt, fjällvandrat, solat, badat och sprungit på Mallorca. Planerat inför kommande löpsäsong. Bara kopplat av och haft det toppen helt enkelt.
















På måndag börjar även transportcyklingen igen så jag måste vara frisk tills dess.


2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du är på bättringsvägen.

    Ang. sjukskrivning. Om du hade sjukskrivit dig om du hade jobbat så tycker jag absolut utan tvekan att du ska sjukskriva dig den här veckan som var. Så hade nog jag resonerat.

    SvaraRadera
  2. Carina: skönt att du är tillbaka i Stockholm :)
    Jag har legat i feber nedbäddad så nej jag skulle inte ha kunnat jobba. Får se hur jag gör i morgon...Vi hörs snart.

    SvaraRadera