lördag 26 september 2009

Grattis säger jag!

Idag gick mitt favoritlopp - Lidingöloppet. Det var en fantastisk vacker höstdag som visade upp sig med solsken och 19 grader!

Min första DNS, vill aldrig mer vara med om en sån.

Jag har kollat in resultatlistorna och de som jag har hittat har gjort ett strålande jobb - STORT GRATTIS till er alla som tog er runt och ett EXTRA GRATTIS till er som fick en fin silvermedalj.

Min plan att jogga första 15 och gå resterande 15 grusades redan för en vecka sedan när feber och ont i halsen dök upp. Nu sitter jag här med en rejäl förkylning som jag gärna ger bort till någon som känner för en sån :) Tycker att det räckte med hypotyreos och anemi men det tyckte visst inte min kropp.

Tror jag ska anmäla mig till Lidingö Ultra för då slipper jag vänta så länge till nästa Lidingölopp.

2 kommentarer:

  1. Jaa, Lidingö Ultra, när i tiden ligger det? I väntan på det så får vi väl köra kinderägget!!!

    SvaraRadera
  2. 9 maj går Lidingö Ultra - passar mig i tiden.

    Kinderägg - mmmm det vill jag. Vet bara inte riktigt när...ska vi göra det i vår och hälsa den välkommen?

    SvaraRadera