fredag 2 juli 2010

Älskar att cykla....

Finns det något mer underbart än att cykla?

Jag cyklar till och från jobbet. En sån dag som idag är det underbart att hoppa upp på cykeln och låta de varma vindarna smeka huden. När det är varmt så svalkar det på ett behagligt sätt när man cyklar.

Igår körde jag snabbdistans med TSM eller snabbt och snabbt - mina ben är fortfarande tunga efter helgen, men jag är nöjd i allafall.

Idag bär det iväg till norrut för att vara med i en icke tävling som heter Borgsjön runt, ung som gammal går eller springer 10-19k. Det har utlovats fantastiska fikastopp utmed rundan.

Bäst jag packar! Ha en bra helg!

4 kommentarer:

  1. Ha det bra i helgen!! Önskar jag hade din passion för cykling!! Någon gång ska jag köpa mig en ny cykel och också älska att trampa till och från jobbet... kanske.
    Kram!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med helt och fullt även om jag skippade tvåhjulingen idag. Snabbt, bekvämt och praktiskt. Och som bonus är man miljövänlig och får motion. HelenaA

    SvaraRadera
  3. Carina: du och jag och Vätternrundan :)

    SvaraRadera