torsdag 11 november 2010

Man får ta veckan som den kommer...

Börjar inse att denna vecka inte kommer att bli som jag hade planerat. Fick till novemberutmaningen i tisdag, vilket gör mig glad.

Men nu vill inte saker gå min väg, det är för mycket på jobbet så nästan hela min vakna tid sitter jag och arbetar, förutom då jag tar små mikropausar som nu.

Därför bestämmer jag om och denna vecka får bli en lugn vecka och det jag hinner med det hinner jag med. Inte stressa mer i onödan nu utan se till att hålla mig lugn, glad, pigg och frisk.

Fast jag kommer få till lite löpning i helgen i allafall och gå på en spännande föreläsning med Isabella Andersson - Hässelby löparen som har svenskt rekord på marathon distansen.


2 kommentarer:

  1. På söndag kör vi långpass hem från TSM, det blir trevligt!!

    SvaraRadera
  2. Carina: snacka om att det blir veckans höjdpunkt!

    SvaraRadera