fredag 18 juni 2010

Premiär för rookien!

Fjärilarna fladdrade i magen när jag hoppade på cykeln för att cykla till första träningen med TSM och jag ska vara ledare.

Pratade i hop mig med de andra ledarna om kvällens träning innan gruppen samlades. Får syn på en kvinna som jag inte sett på 12 år - en gammal klasskompis ska vara med som deltagare i "min" grupp.

På schemat stod långbacke, så drog iväg till en backe bakom Kampements badet (heter det så?).
Löpskolning och några koordinationslopp innan backträningen startade. Vi var cirka 50 personer i vår grupp, kändes ganska lagom.

Det var en väldigt glad och positiv grupp och jag kände hur de överförde en massa positiv energi. Så jag slurpade i mig som en gammal svamp - lägger lite på lager så jag har att ta fram när det krisar :)

Jag fick en massa frågor om ditten och datten och jag svarade efter bästa förmåga.

Efter passet körde vi en del core övningar innan vi joggade tillbaka för att stretcha.

Cyklade genom staden förbi Slottet över Årstabergsbron och hem i ett vackert somrigt Stockholm.

Hoppas att det kan vara fint väder i morgon på Kronprinsessans bröllop - själv ger jag mig ut på en runda i omgivningarna.

2 kommentarer: