onsdag 2 juni 2010

Jag gör det!

På lördag klockan 14.00 startar jag tillsammans med en massa vältränade människor för att färdas över 42 kilometer innan mål nås någon gång innan klockan 20.00.

Många fina kommentarer och meddelande har jag fått - med dem i huvudet tillsammans med vad jag vill så blev beslutet att starta. Stort tack till er alla!

Jag har kollat upp alla repdragningar och vilken medelfart jag måste hålla mig under för att klara maxtiden - det är lite läskigt att veta att det är små marginaler, men jag hoppas att de kommer att vara på min sida.

Nu ska jag bara försöka att få tag i en eller ett par "Rune kakor" så är matsäcken fixat tills på lördag.


4 kommentarer:

  1. Du kommer att fixa det! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Lisette: tack, annars får jag skämmas :)

    SvaraRadera
  3. Det kommer att gå galant!!! Fast du behöver inte skämmas alls tycker jag,oavsett resultat!!! Du gör det du kan och klarar, good enough!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Carina: tack:) jag glömde Runekakan i din väska ....

    SvaraRadera