onsdag 9 juni 2010

Vad händer?


Så här veckan efter Stockholm marathon brukar jag ha partyvecka.

Fast det var väldigt tomt på party för min del - partajandet får sparas till en annan vecka :)

Jag håller på och planerar tränings upplägg framöver, återstår lite innan allt är klart.

Det kommer att bli fokus på fartträning, men behålla ett kortare långpass i veckan 12-22k. Bara kroppen vill vara med så ska det nog bli fart i mina ben.

Beslut är fattat, jag åker till Trollhättan och testar hur ett 12h känns - målet kommer att vara att hålla mig i rörelse under alla timmarna - distansen blir vad den blir.
Jättelångt ställer jag in och väntar på en bröllopsinbjudan istället :D

Party då?
Jo om ett par veckor efter en torsdagsträning kommer det att bli av!
Middag och sedan Engelen för att lyssna på coverband.....de som vill hänger på....val av lokal är EJ diskuterbart :)

2 kommentarer:

  1. haha vad härligt!!! Kolingen here we come!!!

    och en bild på en glad Marie, vad trevligt!!

    Ser fram mot att få ta del av träningsupplägget!

    SvaraRadera
  2. Carina: jag har lite svårt att få till det där med bilder - ska försöka att bättra mig.

    Kram

    SvaraRadera