tisdag 15 februari 2011

Ibland är det för lustigt..

Har suttit och läst några bloggar när jag kommer till "snabbafötter" med titeln "Kom igen nu för f-n" känner mig så träffad, det är så jag tänker att jag måste ta och rycka upp mig. Numenade han inte mig, men det kunde det lika gärna ha varit :)

Visst jag har ont i knäet och det är bra att vila - men nu tycker jag att det räcker med vila. I morgon ska jag till naprapaten, så förhoppningsvis får jag snart börja träna normalt.

Om jag tog och ryckte upp mig så skulle jag faktiskt kunna köra en massa alternativträning,
men det gör jag inte för jag har hamnat i post24hdepressedsyndrome - jag hittar inte
motivationen, lusten, orken, drivkraften, meningen med löpningen.


Jag har i allafall "sjukdomsinsikt" vilket borde betyda att jag är på bättringsvägen från post24hdepressedsyndrome. För att skynda på tillfrisknandet så ska jag träna ikväll.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar