lördag 5 februari 2011

Prova lite...


Efter Esbo åkte jag på en förkylning med feber och ont i halsen, det är bättre nu. Nu är jag mest bara snorig.

I dag är det Löpningens dag och det måste firas med att testa hur sjuk jag är egentligen pass. Hela 3k på löpbandet blev det. Benen känns hur pigga som helst och förkylningen, återstår att se.

I Karlstad har det sprungits vill jag lova, det var 6 timmars inomhus där idag. Och det var några som gjorde sin första 6 timmars till dem vill jag bara säga Grattis nu är ni fast :)

Det var flera från klubben som var där och sprang, om alla är nöjda med sin insats kan jag inte avgöra - en som borde vara det är Torkel som kom en bit över 70k. GRYMT BRA JOBBAT!

Jag packar min väska inför morgondagens TSM träning för jag hoppas kunna träna i morgon. Vet inte vad jag ska ha på fötterna, Icebugs eller vanliga för underlaget är väldigt lurigt där ute. Vill helst slippa Icebugsen för fötternas skull.


Snart är våren här.


2 kommentarer:

  1. Hoppas att det blev TSM för dig idag!!

    SvaraRadera
  2. Carina: det blev det men det var inte så smart inser jag så här i efterhand. Jag är inte alltid klok :)

    SvaraRadera