söndag 6 februari 2011

TSM träning - 6 februari

Vaknade och tittade ut och såg att det skulle bli en alldeles fantastisk dag med solsken. Gav mig av mot Stadion aningens orolig för om det var för tidigt med tanke på min förkylning som gäckat mig i veckan och mina "skador" från Esbo.

Redan efter 300 meter protesterade mitt knä, samma som surade i Esbo. Bara att bita ihop. Blev inte värre och inte bättre under passet. Vid 13k var jag så trött, min puls hade dragit iväg och jag förstod att det var min förkylning som protesterade, som tur var så var det dags för ett vätskestopp.

Erkänner det var för tidigt att träna, hoppas jag inte blir sjuk igen.

Knäet bekymrar mig lite dock, ska prioritera stretchning och se om det blir bättre annars får jag ta ett besök hos naprapaten.

Det blev ett härligt pass i solen, synd att jag var så trött att jag inte kunde njuta av den.

7 kommentarer:

  1. Stackare! Hoppas det löser sig fort och bra! Och att du får vara frisk!

    SvaraRadera
  2. jag håller tummarna att du kryar på dig snabbt!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag är imponerad över allt du har gjort!! Vad kul!
    Jag kommer säkert tillbaka till din blogg.
    Tack för din kommentar hos mig.

    kram

    SvaraRadera
  4. Jossan; tack det gör jag med - vi ska ju köra ett Linnea pass snart :)

    SvaraRadera
  5. Coyntha: Tack så mycket - du går inte av för hackor du heller :)

    SvaraRadera
  6. Dumma knä!! Krya på dig bästa du!! Kram

    SvaraRadera