lördag 26 mars 2011

Dagen före sommartid.

I natt blir det sommartid, i allafall på klockan för temperaturen lär inte visa på sommar.

Ser ut genom fönstret, ser att solen skiner och det ser härligt ut. Tittar på termometern den visar minusgrader. Ska snart ge mig ut på en pytterunda för att känna hur jag mår. Är fortfarande snorig, men piggare. Lite snor borde jag inte dö av.

I morgon är det Premiärmilen, jag har bestämt mig för att starta 14.00 gruppen, kriteriet för den gruppen är en sluttid över 53 minuter.

Premiärmilen staben ska ha fixat banan så den är isfri och i toppskick - låter som att det kan bli bra tider för många i morgon.

Jag hejjar på "mina TSMare" och alla som jag känner, så klart. Fast jag hejjar mest på Jossan och Carina för de har satt upp mål att persa.

Lycka till alla i morgon!

3 kommentarer: