fredag 4 mars 2011

TSM träning - 4 mars långbacke

Var inte alls sugen på att träna eller träffa folk, det hade varit en riktig skitdag på jobbet och jag var på pisshumör.

Men är man ledare så får man lägga pisshumöret i omklädningsrummet.

Vi drog iväg till Greve von Essens väg för vår långbacke, 20 minuter totalt och cirka 60 sek uppför per backe. Mesade lite i början, kände av knäskyddet det var i vägen. Skavde lite och satt lite väl tajt. Efter halva tiden började jag utmana gruppen att de skulle springa om mig. Några lyckades och andra undrade om jag försökte ta livet av dem :)

Väl tillbaka på Stadion så stretchade vi och som belöning för bra genomförd träning, fick gruppen stå i plankan i två minuter.

Även denna torsdag skjutsade Carina hem mig till dörren, så skönt, så otroligt skönt.

Mitt dåliga humör försvann så klart - går ju inte att vara på pisshumör när jag gör det jag gillar mest tillsammans med underbara människor.

Nu ska jag packa.....


2 kommentarer:

  1. INte nog med att man ska lämna pisshumöret i omklädningsrummet, det ska också lämnas kvar på Arlanda på söndag :)

    SvaraRadera
  2. Sudda sudda bort mina sura miner :) jag lovar att du inte kommer se röken av en sur min :D

    SvaraRadera