måndag 21 mars 2011

TEC är inställt!

Japp precis så är det.

Eller.

Nä inte så, mitt deltagande i TEC är inställt inte tävlingen :)

Ibland är det omöjligt att få ihop allt, tyvärr så blev det TEC som rök denna gången. Tror att detta innebär att det inte blir någon mer ultratävling under 2011 för min del.

Ett snorigt vakuum har infunnit sig. Måste jag bli frisk snart så jag kan börja fokusera på träningen innan luften och lusten går ur mig.

Hur ser våren ut då för min del, Premiärmilen, Göteborgsvarvet och Stockholm marathon. Och jag har som jag sagt tidigare höga ambitioner för dessa lopp och ska jag lyckas så är det hög tid att börja träna :)

Ska trycka i mig vitlök, ingefära, citron och mormors strumpa så jag blir frisk nu.


5 kommentarer:

  1. Ja, get well!!! Jag hoppas att du kan vara med och stå på startlinjen på söndag. Jag behöver dig där!! Kram o krya på dig vännen!!

    SvaraRadera
  2. Carina: jag hoppas att jag står på starten och är tillräckligt stark att ge dig en match ;)

    SvaraRadera
  3. Inga fler Ultra i år??
    Kan jag inte ens locka med Skövde i augusti?
    Om inte så blir're Karlstad nästa då då.

    F.ö. avundas jag er som får stå där på söndag. Så då får ni stå där för mig med. Så det så.

    SvaraRadera
  4. Jessica: Hmm Skövde kanske inte ligger så dumt till...ska se om det inte går att få in en 6 timmars i mitt schema, eller en 12 timmars....

    Skicka lite fart till min kropp så ska jag springa för dig på söndag :)

    SvaraRadera
  5. Greit!
    Farten kommer med DHL-leverans imorn ;-)

    SvaraRadera