tisdag 29 mars 2011

Jag har gjort det igen!

Jag är så nöjd med mig själv för jag har gjort det igen!

Denna gången har jag lurat med Carina till Berlin i slutet av september för att springa Berlin marathon. Hon var väl inte den svåraste att övertala, men lite krävdes för att få henne att trycka på boka knappen. Vet inte exakt vad det var som tippade över henne, tror det var hennes arbetskompis faktiskt som tyckte det lät som en bra idé.

Berlin marathon är mitt stora mål i år. Nu är det ännu roligare eftersom jag får bästa sällskapet. Nu längtar jag till att få börja träna inför det, ska bara springa klart våren innan träningen drar igång.

Tack Carina för att du ställer upp ;)








4 kommentarer:

  1. Inte fråga om att ställa upp, jag vill helt enkelt ha lika kul som du :)!! Ha kul med dig och vara med när du springer värsta feta perset i Berlin!!

    Sen kan jag ju inte låta dig åka ensam till Berlin!!! Herregud, hur skulle det gå;)!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt ni kommer få det! Lite avis blir jag allt. :)

    SvaraRadera
  3. Carina: det är nog tur för mig att du följer med så jag inte råkar hamna i dåligheter :)

    SvaraRadera
  4. Jossan: Vi åker med Springtime så det är bara att hänga på om du vill :)

    SvaraRadera