söndag 27 mars 2011

Premiärmilen

Det gick ganska bra.

Sprang i ett jämnt tempo genom hela loppet och var aldrig riktigt trött, för jag hade inte kapaciteten att pressa mig. Kunde trycka på i nedförsbackarna men tappade farten på platten.

Det blåste ganska mycket, störde mig en kort bit på andra varvet. Det var någon plussgrad så aningens kallt, jag hade klätt mig perfekt så det var inget problem.

Missade mitt mål att seeda in mig till startgrupp 1 på Tjejmilen. Jag hoppas att jag kan använda något annat millopp, osäker på om detta var enda chansen att seeda sig.

Nu önskar jag att det blir varmt ute, för jag vill springa i kortbyxor.



9 kommentarer:

  1. Det går massor med millopp innan tjejmilen så du kommer LÄTT att fixa det innan dess.

    Va fasiken, inte ens trött!!!! Jag var D-Ö-D!!! Men det gör inget för det gick bra för oss båda.

    Jag är stolt över DIG!! KRam

    SvaraRadera
  2. "Det gick ganska bra"; är du inte lite väl ödmjuk nu Marie :-D? Jag förmodar, mao. med mina egna ord, att det gick galet bra även om seedningen till Tjejmilen missades.

    SvaraRadera
  3. Du kan anv vilket millopp som helst för att seeda dig till Tjejmilen. Sen vet jag dock inte om det finns ngn datumgräns (typ lopp före 1 augusti eller liknande)

    SvaraRadera
  4. Carina: okej lite trött på slutet av andra varvet :) men inte så trött som jag ska vara efter en tävling.

    SvaraRadera
  5. Jessica: Jag vet att jag kan bättre :)

    SvaraRadera
  6. Ellinor: tack ska kolla om det finns ett stoppdatum. För att starta i en annan grupp än 1:an på Tjejmilen finns inte om jag ska göra en bra tid :)

    SvaraRadera
  7. Carina: du var inte alls död du levde i högsta grad när vi sågs efteråt.

    SvaraRadera