torsdag 6 januari 2011

Inget rekord...

Hade tänkt att sätta rekord på marathondistansen på löpband. Blev inte så. Fick ge upp vid 20k för att besöka toaletten, efter det så infann sig inte lusten igen.

Ibland är det så och det är bara att ta nya tag. Mitt rekord på löpband får jag fixa till en annan gång.

Inser att jag har 60k att avverka denna vecka för att nå min planerade veckodistans, det är absolut ingen omöjlighet det är ju bara fredag i morgon.

Fredag 20k (till jobbet och hem med Carina)
Lördag 10k (löpband)
Söndag 30k (TSM och hem)





4 kommentarer:

  1. Jag är rätt säker på att du kommer att sätta det där rekordet inom en inte allt för snar framtid!!

    Ser fram mot att jogga med dig imorgon!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. vilket gym tränar du på? eller har du eget löpband hemma?
    Tänkte det kanske kunde vara kul att springa löpband ihop istället för att stå och nöta själv.
    inte för att jag ska springa en mara på löpband men jag kunde hänga på halvvägs kanske ?

    SvaraRadera
  3. Carina: synd att vi inte ses idag - men det går fler turer :)

    SvaraRadera
  4. Jossan: jag har eget löpband i källaren, lyxigt eller hur :) Annars tränar jag på Huddingehallen, tror att de har en 20 minuters gräns där för nyttjande av löpband. Hur tänker de? ;)

    SvaraRadera