fredag 21 januari 2011

Vinterutmaningen Januari

Tiden rusar verkligen iväg, tycker att det var nyligen jag skrev om december utmaningen.

Har sparat på vinterutmaningen för att få den som en del av uppladdningen inför Esbo. Igår var det dags.

Kom iväg sent från jobbet och tillråga på allt så var det stora förseningar på tågen. Kom hem sent och då är det lätt att bara sjunka ned i soffan och slappa. Hade pratat med mig själv och bestämt att så fort jag kommer hem ska jag byta om, gjorde det och gav mig av.

Kände under uppvärmningen att jag var pigg, fast den sena timmen. Vid tredje kilometern "parkerade" jag mig i 5 min fart och stannade där till sista kilometern som jag, så klart, ökade lite på.

Första 5k gick på 26.28 min och sluttiden för januaris vinterutmaning blev: 51.16 min.

Det bästa av allt, det var inte speciellt jobbigt....

2 kommentarer:

  1. 51.16, det är alltså INKLUSIVE uppvärmning!! Fattar du hur bra du är!!

    SvaraRadera
  2. Carina: Jag har alltid haft uppvärmning med, men jag var sugen att springa två kilometer till för att få en tid under 50 min.

    Gjorde inte det för jag vill kunna jämföra tiderna.

    Bra och bra.....när jag lyckas lika bra på en tävling då är jag nöjd :)

    SvaraRadera