onsdag 26 januari 2011

Uppladdningsvecka

Sista veckan är här.

Började med vilodag på måndagen. Hade möjlighet att sova mycket så då gjorde jag det.

Tisdag ett lätt distans pass var planerat, det blev 10k och en lång stretch efter det.

Idag är det onsdag och ett corepass med ett långt stretchpass efter det. Möjligen ett par kilometer som uppvärmning. Packlista ska skrivas, troligen packar jag det mesta idag.

Torsdag 3-4k för att hålla i gång benen. Se till att allt är tvättat.

Fredag resdag. Det sista ska packas, sen bär det av.

Lördag starten går 12.00.
Söndag målgång 12.00.

Här är en länk till tävlingens hemsida, om det går att under tävlingen skicka meddelanden via den sidan så gör det - jag kan inte få för många pepp.

http://endurance.fi/24/sve.html



4 kommentarer:

  1. Jag ska göra vad jag kan för att peppa dig och hjälpa dig på vägen. Kommer att sitta framför datorn och klicka på F5.

    Jag vill ge dig ett par skor!! Får se om vi kan få till det imorgon.

    Kram och stort lycka till!!!

    SvaraRadera
  2. Carina: Ser fram emot ditt stöd :) Om jag gör en 24 timmars igen så måste du vara med live antingen på banan eller som pacer :)

    Kram vi ses snart!

    SvaraRadera
  3. Lycka till nu Marie! Det kommer att gå så bra och det blir en upplevelse och erfarenhet. Kram HelenaA

    SvaraRadera