onsdag 20 april 2011

Glad Påsk!

På våren går tiden extra fort, eller hur?

Jag har tränat med TSM och jag håller på och bantar, allt har gått hur bra som helst :)

Nu stundar Påsken och jag sitter här och väntar på att Carina ska komma och hämta mig för vi ska på träningsläger i Bergamo, Italien med IF Linnéa.

Jag har fått påskledigt av alla nära i min omgivning. Vad jag ska njuta av god mat, härliga löpturer, en massa skratt och sist men inte minst väldigt trevligt sällskap!

Ha en Glad Påsk allihopa nu tar jag planet till Italien eller var det kvasten till Blåkulla?

2 kommentarer:

  1. Kvasten till Italien tycker jag låter som mest bästa och roligaste alternativet!
    Njut, spring för mig med och Glad Påsk :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag flygit tillbaka till kära Sverige igen :)

    SvaraRadera