tisdag 5 april 2011

Tävlingsförberedelser...

Många av mina vänner håller på och förbereder sig inför tävlingar, antingen TEC som går nu i helgen eller SM 100k som går nästa helg.

Det känns väldigt skönt att slippa det. Även om jag skulle vilja vara i den form som de befinner sig i just nu, så vet jag att min tävlingsform kommer lite senare i vår.

På något sätt ska jag följa TEC i helgen, kanske blir det så att jag åker ut och hejjar på eller så får jag skicka lakejer som får förse mig med uppdateringar.

SM 100k i Tibro har en väldigt intressant startlista, det blir till att duka fram godsaker framför datorn och följa uppdateringarna via webben. Jag räknar iskallt med att jogg.se kommer att redovisa liveresultat. Gör de inte det så är det nästan läge att ta en sväng till Tibro - undrar hur långt det är dit?

Har fortfarande inte sett några tussilago, men vitsippor eller så var det snödroppar (var väldigt långt ifrån) jag såg i söndags på träningen. Även om jag inte sett så många vårtecken så känner jag i luften att våren är här.

Cirka 50 dagar kvar till Stockholm marathon!

6 kommentarer:

  1. Ja, vad sägs om att häcka framför en dator den 16, klicka på F5 och käka något gott together!!

    Våren är definitivt här!!!

    SvaraRadera
  2. ja huva vad tiden går, nu är säsongen igång!
    massa pepp på dig!
    Våren är här, det kände jag igår under kvällsrundan!!

    SvaraRadera
  3. Hejsan inte visste jag att även du är en bloggare.
    Kanske vi syns i täby till helgen.

    /Anders Ö

    SvaraRadera
  4. Carina ingen omöjlighet :) första vårstormen är här i allafall.

    SvaraRadera
  5. Anders välkommen :) jag skriver lite i allafall.

    Vi kanske syns, jag ska försöka komma en stund.

    SvaraRadera