onsdag 5 maj 2010

Ångest laddad nervositet...

Okej, måste erkänna att jag är nervös. Tvivlar på mig själv och undrar om jag verkligen kommer att greja repen och maxtiden för att sedan tänka att det gör jag visste.

Har nog aldrig varit så här nervös i hela mitt liv inför ett lopp.

Den fina känslan som jag hade från i lördags är som bortblåst och jag kan inte plocka fram den.

Tycker att jag känner mig förkyld.

Väldigt mycket pollen i luften - undrar hur det blir på lördag?

Det sägs att det ska regna - då blir det halt - men bra för då blir det inte lika mycket pollen.

Tittar i träningsdagboken och ser att jag tränat, men är det tillräckligt?

Nu skriver jag ned min ångest och hoppas att bli av med den nu.

Från och med NU ska jag bara tänka positivt - allt ordnar sig, det är faktiskt bara ett lopp....Greklands ekonomi hänger inte på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar