torsdag 6 maj 2010

Förväntansfull...

Ångesten har gått över i förväntan.

Fick till ett pass idag på löpband - vågar inte fresta på lungorna med all pollen ute.
Det blev 3k och i ett tempo av 6 min/km. När jag klev av löpbandet var det som att jag inte sprungit utan bara tagit en lätt promenad. Det kändes väldigt bra.

Nu ska jag ladda huvudet med fina bilder inför lördagen - sedan när jag står på starten ska jag tänka att jag har gjort det bästa för att komma till denna start. Vad som händer under resan fram till målet - återstår att se.

2 kommentarer:

  1. Yes!!! Imorgon gäller det. Kom ihåg att det viktigaste imorgon är att du ska ha kul.

    Vi ses imorgon. Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Carina: så snart jag är i väg ska jag njuta av varje minut - det är ju mitt favoritspår * alla katagorier* :D

    SvaraRadera