torsdag 23 september 2010

En hyllning .....

På lördag då ska jag få vara på ett ställe som jag trivs bäst på och göra något som jag älskar.

Det är dags för det absolut i särklass bästa loppet jag vet nämligen - LIDINGÖ LOPPET.

Doften från hösten som blandas med välluktande löpare - finns det något bättre?

Det går upp och ned och underlaget är mjukt och behagligt. Luften brukar vara krispig och klar. Ibland skiner solen, ibland är det moln och ibland regnar det. Det blir alldeles otroligt geggigt och halkigt då, det kanske är bättre för de som startar långt fram vad vet jag?

Och jag är som vanligt nästintill oförberedd för detta äventyr. Men vad gör det, jag vill njuta länge av min tur ute på Lidingö. Någon gång ska detta lopp få vara det jag satsar på det året - eller inte - för då får jag inte njuta på samma sätt...

Snart snart får jag njuta av 30 härliga kilometrar.....

Hoppas du längtar lika mycket som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar