fredag 3 september 2010

Men varför...

...måste jag ha otur, har haft känningar av en förkylning länge och nu börjar den bryta ut. Ont i halsen, huvudvärk och trött.

På måndag får jag ta mig till VC för att kolla om ett bakslag skett eftersom jag inte blir helt frisk.
Var på VC idag för att lämna blodprov för att kolla mina järnvärden, sprang på läkaren som såg undrande på mig och bad att få ringa mig. Han tyckte att jag inte såg allt för pigg ut - vi samtalade och kom överens om att göra en grundlig provtagning på måndag.

Visst är något galet, igår höll jag på tuppa av under ett möte, började skaka och må illa. Mina kollegor sa att det var otäckt för all färg försvann från ansiktet. Jag är trött och har känningar av en förkylning som jag dock har försökt ignorerat och tänkt att det är för att det blivit kallt ute...

Det är en vecka till Stockholm halvmarathon - jag vill ju så gärna kunna springa det bästa jag kan och inte bara ta mig runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar