torsdag 16 september 2010

Härliga höst!

Nu är det höst för det är ena stunden sol och nästa stund regn och det singlar ned löv från träden. Luften är så där härligt klar och krispig.

Det är redan mitten av september - det är otroligt vad snabbt tiden rusar iväg. Jag har så mycket kul som ska hända under hösten så jag hoppas att tiden vill gå långsammare.

Börjar redan i morgon. Jag och bästa Carina ska åka till Uppsala, sova på vandrarhem och delta i uppmot100k (upp100km.se), jag ska springa ett "servat träningspass" och Carina ska serva oss löpare. Jag hoppas hon kan/får springa med mig de sista varven innan målgång.

Det värsta med uppmot100k är att starten går klockan 7 på morgonen - hur tänkte arrangörerna att man ska hinna vakna? Funderar på att försova mig och starta så där klockan 10 för maxtiden är 15 timmar så jag borde hinna mina kilometrar :)

Fast jag tror att det är att fuska och det vill jag inte, för någon fuskare är jag inte.

Inser att sitta här och skriva hinner jag inte längre för jag måste packa och fundera ut om jag ska ha någon plan eller inte.

Njut av hösten - den är här nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar