tisdag 12 oktober 2010

Ändrade planer....

Väskan var packad med träningskläder och träff var bestämd med Carina. I kväll var det dags för IF Linnéa träning.

Så blev det inte.

Istället blev jag kvar på jobbet för att få fram en offert som krävde lite kärlek.

När jag väl kom från jobbet så kände jag mig hurven - min tur att bli förkyld?

Väl hemma så halkar jag till på trappan - min tanke är att det är halt som i vinterhalt. Tittar på termometern hemma och konstaterar att det är nästan nollgradigt ute - inte undra på att jag känner mig hurven.

Nu stundar en lång varm dusch innan det är dags att krypa ned under täcket för en god natts sömn.

2 kommentarer:

  1. Så kan det gå, blir inte alltid som man planerat tyvärr. Men, jag känner det i hela kroppen... nästa vecka händer det..

    SvaraRadera
  2. Carina: eller hur - nästa vecka det är då det händer :)

    SvaraRadera