onsdag 27 oktober 2010

Tur att det finns buss....

Dagarna går.

Hinner inte riktigt med allt som jag vill. Så det gäller att prioritera. I dag hade jag dejt med Carina på Kungsgatan - hon fick följa med mig och prova skor och köpa klocka.

Klockan var enkel att få tag i. Skorna värre. Fick åka buss fram och tillbaka på Kungsgatan innan jag hade dem en i en påse. Så kan det gå när man har smala fötter...tyvärr hann jag inte äta lunch med Carina för tiden gick åt till bussåkande - hoppas hon fick i sig något gott.

Nu är jag ägare av ett par svarta Asics Cumulus och en orangea Garmin 310xt.

Dags att ladda klockan och läsa bruksanvisningen. Tror att träningen blir överhoppad i dag med. Är inte på hugget för jag har för mycket på jobbet så jag behöver vila mig så mycket jag kan.

Träna på nu, ni andra för ett överhoppat träningspass kan man inte få tillbaka......

6 kommentarer:

  1. Hoppas du får till ett träningspass imorgon, du måste ju testa dina nyinköpta grejjor!!! Bra att du fick tag på dojjorna till sist i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Marie!
    om du är intresserad av ett långpass i helgen kanske du vill följa med mig till Åland och springa halvmara ?
    Linda har fått förhinder så jag söker nån som vill ta hennes plats och göra mig sällskap.
    Hör av dig isåfall på 070-7748300

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig lunch! Mat går väl ändå inte upp emot en ny klocka och ett par skor? =)

    SvaraRadera
  4. Carina: vill inget hellre än att få till ett pass..

    SvaraRadera
  5. Jossan: Hade mer än gärna följt med - men som jag svarade fungerar det inte denna gången.

    SvaraRadera
  6. Ingela: nä mat är överdrivet:9 Skämt åtsido - jag fick i mig soppa och en smörgås så jag överlever :)

    SvaraRadera