torsdag 14 oktober 2010

GNÄLL......

Ett inlägg med gnäll inget annat än sura miner. Så se upp så du inte smittas.

Håller på att gå i småbitar!

Får inte till några träningspass - hinner inte. Till råga på allt är jag trött och sliten av allt jobbande och så jag känner mig lite förkyld.

Och så är det kallt. Jag fryser och vill flytta till ett annat land - ett land där det är varmt.

Jag brukar inte bli höstdeppig eller vårdeppig - inte deppig överhuvudtaget. MEN jag får frysångest och hamnar i ett tillstånd där jag bara fryser. När jag hamnar här så kommer jag inte ut på några löpturer, kommer knappt iväg till gymmet. Även om det finns varm go bastu där som kan tina upp mig för en stund.

Och så är det mörkt. Jag ser inget när jag springer på kvällen - vill inte ha pannlampa, det får räcka med reflexväst.

I morgon ska jag på konferens med jobbet och övernatta - vill inte. Jo jag vill konferera men inte övernatta - i allafall inte på en helg. Hoppas att det finns något där som kan tina upp mig.

Nu har jag lagt allt gnäll här - inte ett dugg gladare blev jag för det.....morr....

2 kommentarer:

  1. ok, gnäll, men med glimten i ögat. Då är det ok. Jag blev inte smittad.Hoppas du haft en bra söndag. Kram!

    SvaraRadera
  2. Carina: ibland måste gnället ur kroppen så man kommer vidare. Skönt att du inte blev smittad :)

    Kram

    SvaraRadera