lördag 30 oktober 2010

Ibland undrar jag....

...om jag har alla hemma?

Vaknade och funderade över vart min löptur skulle gå denna lördag, helt normalt.

Startade en tvättmaskin på morgonen, helt normalt.

Åt frukost, helt normalt.

Började förbereda mig för att gå på ett yogapass, helt normalt.

Hittar inte det jag ska ha på mig, helt normalt.

Packar ryggan, helt normalt.

Hittar fortfarande ingen träningsbehå, inte helt normalt.

Inser att alla träningsbehåar ligger i tvättmaskinen. Hur dum får jag vara?


2 kommentarer:

  1. Ja, du har alla hemma. Du är till och med helt normal!! Har man mycket runt sig och en allmänt stressig tillvaro så sorterar helt enkelt huvudet ut det som är viktigast. Löpningen var helt enkelt inte viktigast idag!!

    SvaraRadera
  2. Carina: tur att jag har dig :)

    Yogan jag gjorde har givit mig träningsvärk - så det var nog bra att vila från löpningen.

    Ses snart!

    SvaraRadera