söndag 24 oktober 2010

Oj vad det regnar....

Var ute en sväng på förmiddagen i värsta hällregnet. Känner inte för att sticka ut näsan en gång till idag. Har tänt en massa levande ljus och mumsar på en massa onyttiga godsaker. Känns helt rätt en sådan här dag.

Det står 20k på mitt schema idag. Det kommer inte att bli en meter av de kilometrarna, det lovar jag. För jag har träningsvärk efter helgens fyspass i muskler jag inte visste att jag hade - så det blir en vilodag istället.

Planerar att springa hem från jobbet i morgon - tråkigt att det blivit så mörkt på kvällarna bara. Funderar att ta med mig pannlampan för då kan jag springa genom skogen istället för att springa längs Huddingevägen - får se hur modig jag känner mig i morgon.


2 kommentarer:

  1. Hoppas du haft en skön söndag!!

    SvaraRadera
  2. Carina: jodå - har läst, planerat och ätit godsaker :) Åsså mina situps och armhävningar förståss.

    SvaraRadera