söndag 31 oktober 2010

Run-off med TSM

Då var man igång.

Efter en strulig morgon med förseningar i pendeltågstrafiken så kom jag fram till Stadion och mötte de andra ledarna. Vi ledare fick presentera oss för TSM deltagarna under Anders och Malin dragning.

Äntligen dags att få springa lite. Samlade i hop grupperna 4.45 och 5.00 timmars ute på löparbanorna.

Vi ledare passade på och tog en snabb genomgång om var vi skulle springa och vem som skulle göra vad.
Thomas och Sisko tog täten i 4.45 gruppen, jag tog svansen.
PA tog täten i 5.00 gruppen, Jan och Astrid tog svansen. Astrid håller på och kommer tillbaka från en skada och vet inte hur långt hon kan springa från gång till gång. Vi höll i hop grupperna fram till Djurgårdsbron där kom ett rödljus emellan och delade grupperna.

Tillbaka vid Stadion tog jag hand om stretchen. Det var många deltagare i grupperna - cirka totalt 75 personer. Ska bli spännande att följa dem på sin resa mot sitt första marathon.

Duschade och åt lunch, minglade runt lite innan presentation av ledarna, nummer 2. Drog direkt efter det för att ta en fika med världens bästa kille :)

Längtar till nästa söndag - fast det är många kilometrar som ska malas innan dess.

4 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag!

    Blir dock inget TSM för mig i år.

    SvaraRadera
  2. Jossan: vad tråkigt tycker jag. Men man kan inte göra allt. Vi kanske kan få ihop ett långpass någon gång - bara inte på en söndag:)

    SvaraRadera