lördag 18 december 2010

magsjuka in da house

Då är den här, innanför våra väggar, magsjukan.

Jag har inte insjunknat (än) vem vet jag kanske klarar mig. Dock blir jag inbillningssjuk och tycker att jag har lite ont i magen och visst mår jag lite illa....

Träningen idag är minst 8k lugn distans gärna upp mot 15k. Snön yr utanför fönstret så det blir inget lätt pass i snömodden, jag känner mig påverkad i fotlederna från gårdagens snömoddspass.

Erkänner att löpbandet lockar rejält.

Senast klockan 15.00 ska jag springa, fram tills dess får jag känna efter om jag är inbillningssjuk eller om det faktiskt kan vara en bacill som letat sig in i min kropp.


4 kommentarer:

  1. Hej Ellinor! Tack det verkar som jag har klarat mig. Blev ingen träning i går, vågade inte chansa.

    Ha en fin fjärde advent!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du var på benen idag!! Nästa söndag kör vi hemjogg väl?

    SvaraRadera
  3. Carina: jag hoppas det - finns risk för att jag måste skynda mig - men jag ska göra allt för att få tid för en hemspringning eller en bortspringning dit jag ska på middag :)

    SvaraRadera