måndag 13 december 2010

Så sugen på några tester....

Åh vad jag är sugen på att göra några tester på hur min kropp mår. Inte tester hos doktorn utan mer hos Christer Skoog - tester som säger hur jag ska träna, kolla maxpuls, osv...

Kollade in hans hemsida www.sportsupportcenter.se och där fanns det tester vill jag lova. Så många att jag inte vet vad jag ska välja.
Vilka tester har jag mest nytta av? eller är det bara slöseri av pengar?
Behöver jag testa mig? vad ska jag ha informationen till? har jag användning av informationen, på min nivå?

Finns det andra tester som passar mig bättre? vad är det för några?

Jag är sugen på tester men jag vet inte vad jag ska ha svaren till - så kan man sammanfatta läget:)

6 kommentarer:

  1. Om du har en mailadress (maila frida.bjorkman@gih.se) ska jag skicka ett erbjudande om tester. Inte för direkt träningsoptimering, men betydligt billigare och vetenskapligare än skhoogh

    SvaraRadera
  2. Du vet vad jag tycker my friend!! :)

    SAU

    SvaraRadera
  3. Hej Frida! jag har mailat dig - ser fram emot svar :)

    SvaraRadera
  4. Carina: SAU är inte en sån test som jag är ute efter ;)

    SvaraRadera
  5. Hej. Du är välkommen till Sport Support Center där vi gör lika vetenskapliga tester som på gih:). Välkommen att boka eller komma med frågor till oss! Vänligen Ida, Christers kollega.

    SvaraRadera
  6. Hej Ida! tack så mycket - ni kommer med stor sannolikhet få höra av, ska bara ta reda på vad det är jag vill/behöver :)

    SvaraRadera