onsdag 29 december 2010

Plötsligt händer det...


Tyvärr är det ingen trissvinst som hänt mig utan ett av de tyngsta passen på länge. Fanns liksom inget att ge. Som tur var för mig så hade jag sällskap av Carina - hon var betydligt piggare än jag och hade fått ett bättre pass utan mig, men hon lämnar inte mig i en snödriva utan hölls vid min sida tills vi skiljdes åt.



I går var det en annan dag. Sprang runt Kungsholmen i ett bra tempo och kände mig urstark,
men det var i går det.


När jag kom hem i mitt ymkliga tillstånd, totalbesegrad av snömodd och kyla så möttes jag av doften från nygräddade pannkakor. Tryckte i mig på stående fot två stycken och inser att jag är totalt UTSVULTEN, tror att två till trillade ned innan jag fått av mig löparkläderna.

Jag har ätit hur bra som helst de senaste dagarna så helt utsvulten kan jag inte ha varit :)

I morgon är det en annan dag....



4 kommentarer:

  1. Tycker du kämpade på bra, tur det annars hade jag dumpat dig i en snöhög ;).

    Vi hade väldigt trevligt i alla fall!! SÅ jag tycker det var ett mycket bra pass!

    SvaraRadera
  2. och snart är det ett nytt år!
    Nytt spännande år att fylla med ännu mer löpning :)
    Gott nytt år tjejen!!

    SvaraRadera
  3. Haha Carina den dagen du dumpar mig i en snödriva tror jag aldrig att jag kommer få uppleva :)

    SvaraRadera
  4. Jossan, bara timmar kvar av 2010....Önskar dig med ett Gott nytt år :)

    SvaraRadera