tisdag 28 december 2010

Se upp!


Julen har passerat med god mat och härliga släktningar kombinerat med lite löpning.

Tyvärr har jag dragit på mig något i magen så jag har fått ställa in måndagens pass och även dagens pass till jobbet. Jag hoppas att kunna sticka ut en runda på lunchen för jag är mycket bättre idag.

På väg till jobbet idag var jag med om en läskig sak. Jag promenerade med P1 morgon i lurarna och ser "gubbarna" som röjer från tak och de som står på gatan för att hålla koll. De på gatan ser mig. Plötsligt märker jag att det kommer snö på mig så jag stannar till och tittar upp. PANG säger det och en ordentligt stor isklump landar 3 centimeter framför mina fötter.

Många tänkom hann jag med att tänka den sista biten till jobbet. Idag hade jag änglavakt.

Till er alla se upp där ute - lita inte på "gubbarna" på gatan.





2 kommentarer:

  1. oj fy vad läskigt.
    vilken tur att du inte fick det i huvudet!

    SvaraRadera
  2. Jag var ganska skakis hela dagen och nu går jag mest och tittar uppåt - så ser jag inte ner så lär jag trilla ned i ett hål :)

    SvaraRadera