lördag 10 april 2010

Allt onyttigt på samma dag...

Oj oj vilken svullodag detta har blivit - korv med bröd, McDonalds och marabou chokladkakor. Har nog aldrig ätit så här illa på en och samma dag, inte vad jag kan minnas i allafall. Jag känner mig precis så som man kan förvänta sig - urk. Har inget med att det är en massa kalorier utan att det är så väldigt onyttigt.

Hur går det?
Har försökt få fram information om de som springer TEC - det har gått så där intothewild med Fredrika som löpande reporter har haft uppdateringar på sin sida. Men jag vill ha mer information.

Jag har tippat att min kompis Carina springer på 10 timmar och 24 minuter. Carina själv är glad om hon gör under 12 timmar. Vi får se vem som kommer närmast :) 50 miles är distansen hon har gett sig i kast med.

Visst är jag sugen att springa men måste erkänna att det är skönt att slippa i dag för det är inget trevlig väder ute - kyla som kryper in under skinnet. Fast det hade jag inte brytt mig om ifall jag hade haft TEC inplanerat.

Några andra vänner har sprungit Vällingby marathon i dag. Personbästa, guldmedalj i sin klass är några av deras fantastiska prestationer.

Milano marathon och Paris marathon springer några andra - har inga uppgifter hur det har gått. De har väl mer sommar värme än vad vi har får jag hoppas:)

Vilken löparhelg detta är - det tar jag och snyter mig på. Och tänker att nästa år då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar