fredag 29 maj 2009

I morgon....

....smäller det - klockan 14.00 går starten och jag är där med massor av underbara människor som jag har fått lära känna under det halvår som jag tränat med TSM.

Det känns skönt att det är dags för examen - kroppen är fulladdad av energi och pannbenet är förstärkt med ett extra lager "jävlar anamma".

Oavsett vilken tid jag kommer runt på så är jag nöjd - och kommer att ta mig till TSM tältet för att se om någon är där som vill berätta om sin upplevelse.

Några dagars vila efteråt - sedan börjar träningen på nytt inför nya mål.

Vi ses i morgon!

Ha det bra under alla 42 kilometrarna:)

1 kommentar:

  1. Stort lycka till om vi inte stöter på varandra! Men tar kanske en snabbis i tältet innan jag sluter samman med IFL.

    Hejja hejja!
    Kram Maria

    SvaraRadera