lördag 23 maj 2009

Jag har en plan...

Fortfarande är jag ett negativt minfält - med idel motgångar - tid finns fortfarande att vända på detta minfält till ett sprakande fyrverkeri av glädje och optimism.

Testade att springa en runda på cirka 5k - kändes sisådär, tyvärr.

Försöker intala mig att jag inte har någon bacill eller virus i min kropp utan att segheten beror på att jag tvärnitat träningen denna vecka. Jag har iallfall bestämt mig för att testa morgondagens träning med TSM - vilken grupp det blir avgörs i morgon på Stadion.

Skulle iväg på en mysig utflykt idag som tyvärr vädret satte stopp för, men det gör ingenting för då var jag hemma istället och bakade rabarberpaj - tänkte att det kunde vara bra som uppladdning inför i morgon:)

Jag har en plan - en långsiktig sådan, den ska jag avslöja efter SM - jag tycker att det är en mycket trevlig plan, hoppas att de jag avslöjar den för tycker lika som jag!

2 kommentarer:

  1. Tänk så här:

    1. Jag är seg för att jag tränat så mycket.
    2. Jag är seg för att jag är lite nervös för maran.
    3. Jag är seg för att det är inte nu jag ska vara på topp, det är på lördag :o)
    4. På lördag kommer du inte att vara seg när du kommer till ÖIP och suger i dig all den goa atmosfären som är där, när du möter alla glada TSM:are, när du ätit rätt och när du laddat mentalt för att springa - då kommer du att varaa som en raket!!

    Ses i morgon om du läser detta innan dess.

    SvaraRadera
  2. Tack! Du har säkert helt rätt! Kul att se dig idag iallafall - du ser ut att va i kanonform!!

    SvaraRadera