fredag 22 maj 2009

Väderprognos för lördag 30 maj!

SMHI spår med 80% sannolikhet....:

Temperatur 20-25-grader.
Växlande molnighet.
Lätt sjöbris 2-5 m/s

Låter ju toppen då kan jag använda mina korta tajts och visa mina "snygga ben" för alla soldyrkare utmed banan:)

Har för mig att det tar mellan 7-10 dagar för kroppen att vänja sig vid värme - så vi får hoppas att värmen kommer redan i morgon.

Om inte så har jag ju nåt att skylla på om det inte går så bra som jag har tänkt.

Typ nåt sånt här: ja du förstår vädret blev för varmt och då måste jag dricka hela tiden och det gör ju att jag måste stanna vid alla vätskekontroller och sånt tar ju tid. Vätskebälte? nej det är bara i vägen när man måste gå på toa ;)

3 kommentarer:

  1. Prova att hänga vätskebältet runt halsen när du går gå dass.....har funkat för mig, dock lite svårt att andas om bälet hamnar med alla flaskor på ryggen ;o) Känns det bättre i kroppen? Hoppas på det!

    SvaraRadera
  2. Själv hoppas jag ju fortfarande på att det kommer att bli runt 16-17 grader, skulle vara idealiskt. Men men, man får ta det som det kommer, vi får det väder vi får.

    Fast om man får önska så....

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Fortfarande sandpapprig i halsen och enormt trött. Tappat lusten/motivationen för löpning...jag ska testa en kort runda i kväll för att se om jag fixar morgondagens träning.

    IDag ska jag på utflykt till Lådbilslandet:)

    SvaraRadera