lördag 9 maj 2009

Vilodag

Började lördagen med en låååååång sovmorgon!
Fortsatte med brunch - så nu är det dags att möta denna dag.

Vilodag idag innebär för min del att jag ska ladda inför morgondagens löppass.

Mina ömma hälsenor ska massageras och pysslas om så att de är på min sida i morgon. Min kompis Carina sa att SMHI har lovat fint väder i morgon - hoppas att det stämmer - vore toppen för motivationen:)

Löpturen i morgon är andra varvet på Stockholm marathon + några kilometrar ute på norra Djurgården. TSM kommer att serva oss med vätskekontroller utmed banan - superjuste:)

Undrar hur många deltagare som kommer vara med på träningen - vi är väl totalt 700 personer om alla kommer.... vore kul att se hur det ser ut när vi kommer springandes - först kommer de snabba sedan de vanliga och på slutet de som är nya/ovana löpare..

4 kommentarer:

  1. Halloj Marie, låter som om du har haft en skön dag. Ska bli spännande att springa imorgon, hoppas att jag orkar. Nu ska jag ta och ge mig iväg ska se en föreställning på Dansens hus.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Möjligtvis TSM löpare, långt hår, glasögon och runt 40?? :o)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att passet var bra och gick bra i dag. Jag skulle så gärna viljat springa med er men men......hoppas på att jag blir frisk till maran.

    Ses!

    SvaraRadera