söndag 24 maj 2009

Sista träningen innan SM och TV4 var där...

Sista söndagsträningen med TSM! Man kände verkligen hur det dallrar i luften av förväntningarna inför nästa helg - superkul.

Dagens träning bestod av:
2k uppvärmning
3x80 m koordinationslopp
6k tempo (5.25-5.50 fart för min del)
2k nedvarvning

Det kändes bra - till och med mycket bra - nu kan uppladdningen starta. Det måste vara rabarberpajen från i går, eller hur?

TV4 var på plats och filmade oss innan och under träningen - undrar när de visar detta om det är i samband med SM sändningen på lördag?

På tisdag ska jag öppna startbevis som kom för någon vecka sedan med posten:)

Tack alla ni underbara människor som peppar och bryr er om mig - jag uppskattar det enormt mycket, mycket mer än vad jag visar!

1 kommentar:

  1. Härligt att det kändes bra för dig idag, med tanke på svackan du har haft i veckan. Nu tror jag att formen är på väg för dig, du kommer att vara på topp på lördag. Det ska bli så jäkla kul!!!!

    Kram!

    SvaraRadera