onsdag 20 maj 2009

Utan kaffe stannar jag.....

Imorse vaknade jag av det blivit nåt fel på väckarklockan för den ringde å ringde, jag stängde av den men det tog inte mer än 10 minuter så började den ringa igen......det slutade med att jag fick rusa iväg till de kommunala färdmedlen - som tyckte att det var en bra dag att ställa in flera turer - 25 minuter fick jag vänta, det är tur att jag har en ljudbok att lyssna på:)

Till slut framme vid jobbet - kaffe - maskinhelvetet vägrar! Morgonen fortsatte med ett skitmöte följt av ett lika dåligt telefonsamtal. Och inget kaffe....

Arbetsdagen är slut och jag ska äntligen dra på löparkläderna och springa hem - löparkläderna är inte med!!!!

Vissa dagar blir inte som planerade - men jag kan fortfarande ta mig ut och springa en runda, den behöver inte bli så lång.

Men först ska jag dricka kaffe......

2 kommentarer:

  1. haha, låter som om du har haft en dag som du önskar inte hade hänt ;-)

    Men imorgon kommer att bli fantastisk!!!!

    SvaraRadera
  2. Men dagen slutade bra - med massor av glass och choklad och en amerikansk deckare på tvn:)

    Idag är en mycket bättre dag redan - och kommer att bli precis som du säger fantastisk!

    SvaraRadera