fredag 22 januari 2010

Börjar vakna till liv igen...

Har legat däckad tillräckligt länge nu tycker jag - har sovit cirka 14 timmar per natt plus en eller ett par tupplurer under dagen så sömnbrist lider jag knappast av:)

Tänkte att börja så smått att komma tillbaka idag eftersom jag kände mig så mycket piggare igår. Vaknade i morse och har blivit snorig...ska testa att gå/springa 3k på bandet iallafall och se hur kroppen reagerar.
Har bokat bodypump och Yoga i morgon förmiddag, får se då om jag går.
Sen är det söndagsträningen - osäker på hur jag gör där. Det är föreläsning innan om att förebygga skador som jag skulle vilja lyssna på, jag kanske kan springa med 5-timmars gruppen en bit iallafall.

Jag börjar med idag så får jag se sen.




Morgon i New York, jag har precis köpt Starbuckskaffe. Ska snart springa den Internationella vänskapsjoggen.

3 kommentarer:

  1. Åhh, din lilla sjukling!!! Krya på dig och träna INTE förrän du känner att du är ok. Det förlorar du bara på i längde, fast det där vet du ju. Eller hur?!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack - känner mig bättre så nu drar träningen i gång igen.

    SvaraRadera